L’Ajuntament ja ha repartit les targetes moneder. FAQS sobre l'ús.

Dijous, 26 de març de 2020 a les 00:00

L’Ajuntament ja ha repartit les targetes moneder amb les ajudes de les beques menjador per garantir l’aliment als infants més vulnerables.

A continuació trobareu un FAQS, sobre l'ús de les targetes

Ja tinc la targeta. L’he d’activar?

-No, la targeta ja ve activada i preparada per ser utilitzada.

Amb quin saldo ve carregada la targeta?

-Les targetes venen carregades amb un saldo inicial de 40€. En cas d’allargar-se el tancament dels centres, se us recarregarà automàticament a raó de 4€ per dia de tancament dels centres.

Quin import puc pagar amb la targeta?

-L’import que tingueu disponible a cada moment, si es fa una compra superior donarà un error al datàfon.

Com puc saber el saldo que tinc disponible a la targeta?

-Pots consultar el saldo i moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank i mitjançant la web www.moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments.

Si l’import de la compra és superior al saldo disponible, què puc fer?

-Demana a l’establiment que et fraccioni la compra en 2 pagaments, un del saldo disponible    que  podràs pagar amb aquesta targeta i la resta la pots pagar amb metàl·lic     o amb una altra targeta.

El datàfon m’ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer?

-Prem directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.

El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir?

-És un error de  classificació  de comerç, vol dir que no és un comerç d’alimentació i per tant no es pot procedir amb la compra.

Puc treure els diners del saldo a un caixer?

-No, l’ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics a qualsevol establiment d’alimentació.

Fins quan puc utilitzar la targeta?

-Les targetes tenen un període de caducitat d’un any, per tant, pots gastar el saldo durant tot aquest període.

Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0?

-No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin.

He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar?

-No, es recarregarà automàticament quan es perllongui l’estat d’alarma.

Tinc una incidència durant el pagament que no apareix a aquesta llista, què puc fer?

-Truca  a  l’Atenció  al  Client de CaixaBank al 900 404 090. Quan et demani el DNI facilita    el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE

 

Darrera actualització: 26.03.2020 | 19:29