La Secció de Consum de la Diputació de Barcelona col·labora amb els ajuntaments en el desenvolupament de polítiques de defensa dels drets de la ciutadania en l’àmbit de consum i programes per promoure en la societat i en l’Administració actituds de consum responsable.
L’Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor disposa d’un servei de tramitació de denúncies i reclamacions de consumidors que s’adrecen a la secció de Salut pública i consum de la Diputació de Barcelona. L’usuari s’ha dirigir personalment a les oficines de l’Ajuntament, preferentment amb la documentació en què constin les dades de l’organització de la qual vol fer la reclamació, així com factures o rebuts, contractes o altre tipus de documentació.
A les oficines de l’Ajuntament s’emplena un formulari amb el qual es transmet la incidència a l’Oficina de Consum de la Diputació de Barcelona. A partir d’aquest moment, és aquest servei el que s’encarrega de fer els tràmits pertinents i donar resposta al ciutadà sobre la seva reclamació.
També es pot fer el tràmit des de la seu electònica mitjantçant una instància general.
Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor
ADREÇA C/ Nou, 26
TELÈFON 938 450 008
FAX 938 452 059
a/e: ajuntament@vilamajor.cat
Web: www.vilamajor.cat