Nou horari d’atenció ciutadana i servei d’assessorament de tràmits online.
Dimarts, 27 d'octubre de 2020 a les 17:00
Degut a la situació actual de la pandèmia i les mesures dictades pel Govern, amb la voluntat de seguir donant un servei excel·lent a la ciutadania, el nou horari d’atenció serà:
- De dilluns a divendres de 9 a 14h de forma presencial amb cita prèvia.
- Els dilluns a la tarda de 16:30 a 19h atenció telefònica als telèfons:
- 93 845 00 08
- 93 861 00 16
TAMBÉ S’INAUGURA UN NOU SERVEI TELEFÒNIC DE SUPORT A LA TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA.
En aquest nou servei es donarà suport a la ciutadania alhora de fer tràmits de manera telemàtica amb la finalitat d’estalviar temps als veïns i veïnes i reduir la mobilitat.
- Dilluns i dimarts de 9 a 14h
- Dilluns de 16:30 a 19h
- Telèfon: 621 22 54 11