Nou horari d’atenció ciutadana i servei d’assessorament de tràmits online.

Dimarts, 27 d'octubre de 2020 a les 17:00

Degut a la situació actual de la pandèmia i les mesures dictades pel Govern, amb la voluntat de seguir donant un servei excel·lent a la ciutadania, el nou horari d’atenció serà:

  • De dilluns a divendres de 9 a 14h de forma presencial amb cita prèvia.
  • Els dilluns a la tarda de 16:30 a 19h atenció telefònica als telèfons:
    • 93 845 00 08
    • 93 861 00 16

TAMBÉ S’INAUGURA UN NOU SERVEI TELEFÒNIC DE SUPORT A LA TRAMITACIÓ ELECTRÒNICA.

En aquest nou servei es donarà suport a la ciutadania alhora de fer tràmits de manera telemàtica amb la finalitat d’estalviar temps als veïns i veïnes i reduir la mobilitat.

  • Dilluns i dimarts de 9 a 14h
  • ​Dilluns de 16:30 a 19h
    • Telèfon: 621 22 54 11

 

Darrera actualització: 11.11.2020 | 09:32