Afectacions de trànsit i aparcaments durant el Vilamagore Medieval 2025
Amb motiu de la 32a edició del Vilamagore Medieval, els dies 24, 25 i 26 d'octubre, hi haurà diverses afectacions al trànsit i modificacions temporals en les zones d’aparcament del nucli urbà.
Durant els preparatius i la celebració de la festa, no es podrà circular ni aparcar dins del recinte firal, degudament delimitat al plànol adjunt. Per facilitar la mobilitat, s’han habilitat diverses zones d’aparcament provisional, correctament senyalitzades:
-
🅿️ En blau: noves zones d’aparcament per a veïns i visitants.
-
🅿️ En verd: zona reservada per als veïns de l’avinguda de Sant Nonet i plaça Comtes de Barcelona, que no podran accedir al seu garatge (caldrà distintiu especial).
-
🅿️ En taronja: zona reservada per als veïns de l’avinguda de Quatre Camins i del barri de La Força, també amb distintiu obligatori.
-
🅿️ En grana: zona d’aparcament per a paradistes i organització.
-
♿ Al carrer Sant Pere: s’habilitarà una zona especial per a persones amb mobilitat reduïda.
-
🚐 A l’aparcament de l’Escola Torre Roja: zona específica per a autocaravanes.
Podeu consultar el plànol d’aparcaments i afectacions al document adjunt.
Per tasques de preparació de l'acte (nous espais per a moure contenidors, muntatge de tarimes, generadors elèctrics, espai per emergències, etc), en alguns carreres es prohibirà aparcar a partir del dia 21. Seguiu la senyalització excepcional que es posarà en els espais afectats.
Agraïm la col·laboració de tothom per garantir el bon desenvolupament del Vilamagore Medieval i la convivència entre veïns, visitants i organització.