Volant i Certificat d’Empadronament

📑 Tràmits automàtics del Padró: Volant i Certificat d’Empadronament


Des d’aquest espai pots obtenir de manera telemàtica i sense necessitat de desplaçar-te a l’Ajuntament els documents oficials més habituals relacionats amb el padró municipal:

  1. Accedeix a la Seu Electrònica: https://vilamajor.eadministracio.cat/census.11

  2. Identifica’t digitalment i tria el document que necessites:

Volant d’Empadronament

És el document més habitual i serveix per a múltiples gestions: obtenir la targeta sanitària, renovar el DNI, formalitzar matrimonis civils o parelles de fet, accedir a habitatges protegits, inscriure’s a escoles o sol·licitar ajuts.
Com que no requereix signatura manual, s’expedeix de forma automàtica i immediata.

🖋️ Certificat d’Empadronament

Només cal en casos excepcionals: per exemple, per presentar-lo davant tribunals de justícia o organismes estrangers.
Aquest document ha d’estar signat pel secretari o secretària municipal, per tant no és immediat i es tramita amb un termini d’emissió més ampli.

Darrera actualització: 7.08.2025 | 21:37