Oficina mòbil del Consumidor

Informació del servei


Periòdicament, arriba a Sant Pere de Vilamajor (davant de l'Ajuntament) una oficina mòbil del consumidor.

En cas que s'hagi programat properament una visita estarà anunciat a la secciço d'avisos del web municipal: consulta-ho aquí.

L'Oficina Mòbil del Consumidor de la Diputació de Barcelona ofereix un servei d'atenció gratuït i personalitzat als ciutadans sobre drets i deures com a consumidors. Aquesta oficina itinerant permet que els usuaris puguin accedir a la informació, assessorament i suport en qüestions relacionades amb el consum sense necessitat de desplaçar-se.

Serveis principals que ofereix l'Oficina Mòbil del Consumidor:

  • Informació i assessorament sobre temes de consum: contractes, garanties de productes, serveis (energia, telefonia, assegurances, etc.).
  • Atenció de reclamacions i queixes: Si els ciutadans han tingut algun problema amb empreses o serveis, poden presentar reclamacions i rebre orientació sobre els passos a seguir.
  • Mediació en conflictes de consum: Ofereix suport per intentar resoldre de manera amistosa conflictes entre consumidors i empreses o establiments.
  • Informació sobre normativa de consum vigent: Els usuaris poden conèixer els seus drets com a consumidors i la normativa que les empreses han de complir.

Aquest servei permet als ciutadans resoldre dubtes i qüestions relacionades amb el consum i afavorir la seva protecció com a consumidors de productes i serveis. La visita és una bona oportunitat per aquelles persones que necessiten orientació o tenen dubtes sobre els seus drets.

 

Et pot interessar:

L'Oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor també és una oficina d'atenció al consulmidor (més infornació).

Darrera actualització: 5.08.2025 | 11:28