Alerta de pluges molt intenses pel 6 de novembre
INUNCAT ha enviat un ES-Alert a les comarques litorals i prelitorals en alerta taronja per les prediccions de pluges torrencial de demà 6 de novembre.
Demanem precaució i seguir les recomanacions, de moment no es restringirà mobilitat, ni es cancel·len les activitats escolars ni esportives.
Pluges torrencials aquesta matinada i demà al matí a la major part del territori, especialment al litoral i prelitoral. Extremeu les precaucions, eviteu desplaçaments innecessaris, allunyeu-vos de rieres i barrancs, encara que no plogui a la vostra zona poden baixar amb intensitat. Consulteu la informació meteorològica i de trànsit abans de fer desplaçaments.
Actualització 7:15h 6/11/2025:
📢 AVÍS MUNICIPAL
A causa de les condicions meteorològiques adverses 🌧️, es tanquen temporalment tots els parcs municipals 🚫🌳.
Així mateix, es recomana evitar les activitats als patis de les escoles 🏫 fins a nou avís.
🙏 Gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.