ELECTRICITAT. Gràcies a les actuacions en mitja tensió i baixa tensió al llarg del dia d’ahir, la pràctica totalitat dels habitatges de Sant Pere de Vilamajor ja disposa de subministrament elèctric, tot i que de forma provisional. A les dues de la matinada d’avui es recuperava el servei a els últims abonats de Faldes, segons la informació que tenim. Al llarg de les properes setmanes, ENDESA anirà substituint els pals trencats i col·locarà les línies definitives de baixa tensió. És important que qui no tingui subministrament elèctric es posi en contacte amb l’ajuntament per comunicar-nos-ho.
TELEFONIA. Un cop solucionat el problema prioritari del subministrament elèctric, la prioritat ha passat a ser a solucionar el subministrament de les línies telefòniques. En cas que tingueu problemes en el vostre domicili, també us podeu posar en contacte amb l’Ajuntament o Guàrdia Municipal per tal que es pugui informar a Telefònica dels diversos llocs on encara hi ha incidències.
VIALITAT. Per altra banda, la brigada municipal ha estat retirant els arbres de la via pública per garantir els accessos dels veïns a les seves llars. De moment, s’han retirat més de 90 arbres dels diversos barris de Sant Pere que havien tallat carrers o trencat línies d’electricitat i/o telèfon i aquest matí s’han retirat uns altres 35 arbres de camins i pistes forestals dels diversos veïnats del municipi.
DISSEMINATS. L’Ajuntament està fent també una ronda de trucades als disseminats per comprovar l’estat de les seves finques i per si ja reben els serveis essencials de llum i telèfon. Totes les incidències s’estan comunicant a les respectives companyies.
És important que a més de la pròpia companyia en qualitat d’abonat també es comuniquin a l’Ajuntament i/o Guàrdia Municipal totes les incidències per tal que es puguin fer les gestions oportunes per a la seva resolució.
Moltes gràcies per la col·laboració i la molta paciència demostrada.