Comunicat de Govern, informe de valoració de la tempesta Glòria.

Dijous, 23 de gener de 2020 a les 00:00

INFORME DE VALORACIÓ DE LA TEMPESTA GLÒRIA

Benvolguts veïns i veïnes,

Des de l’equip de Govern de Sant Pere en primer lloc volíem donar les gràcies per tots els comentaris amables que ens esteu fent arribar, així com la paciència i la col·laboració que hem tingut des del passat dilluns.

La tempesta Glòria ha deixat moltes destrosses al seu pas, la brigada ha estat tres dies treballant per tal de restablir l’accés a les cases i el trànsit rodat. Encara ens queda molta feina a fer que farem en els propers dies, neteja de carrers, retirada de sorra i pedres, restaurar l’enllumenat públic caigut, comunicacions amb les companyies de subministraments per restablir el necessari, és per això que demanem paciència si els carrers no queden nets aquesta setmana.

• En segon lloc, tots aquells veïns que hagueu tingut destrosses a  dins de casa o les vostres parcel·les la primera comunicació ha de ser amb les companyies d’assegurances; en aquells casos en que els desperfectes afectin zones municipals agraïm que ho comuniqueu via escrit a l’ajuntament per tal de reclamar, si escau, a les asseguradores.
  • L’accés a Vallserena des de la Farinera fins a Can Tona estarà tancat el trànsit fins tenir l’informe de l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) i del consorci Besòs - Tordera. Demanem als veïns que no accedeixin amb vehicle per aquesta zona, respectant així els senyals de transit i aquells que hi accedeixin a peu tinguin precaució ja que el ferm s’està obrint.

Aquests dies ens han servit per adonar-nos que els pins pinyoners en aquests casos són contraproduents ja que afavoreixen a les esllavissades, així que convidem a fer una reflexió a aquells veïns que en tinguin, com a mesura de prevenció i seguretat, recomanem el tall d’aquests de les parcel·les edificades.

Animem a tots aquells veïns que necessitin llenya a agafar tota aquella que ha sigut amuntegada als vorals municipals.

I per últim informem que demà divendres 24, tots els centres educatius tornaran a obrir portes i amb un funcionament del 100%.

L’equip de Govern.

Sant Pere de Vilamajor, 23 de gener del 2020.

Darrera actualització: 23.01.2020 | 18:16