Comunicat important Vilamagore 2018

Dilluns, 24 de setembre de 2018 a les 01:00

Aquest dissabte dia 29 de setembre a les 12h hi ha una important assemblea al Pi Novell, on es comunicaran diferents qüestions de rellevància, de cares a la recta final de preparació del Vilamagore d’enguany (3 i 4 de Novembre).

Entre altres coses, els qui encara no us heu decidit, podreu apuntar-vos presencialment a les diferents àrees de participació que encara estan obertes: Teatre d’animació, danses, coral, espases, logística, espases infantil, vestuari i taverna. Us comuniquem que aquest dissabte 29 de setembre és la data límit per apuntar-s’hi. En acabada l’assemblea, s’enviaran tots els llistats a vestuari i es donarà per tancat el període  d’inscripcions com a voluntaris a qualsevol àrea. Un cop finalitzat aquest període ja no s’acceptarà cap més voluntari i, per tant, ja no hi podrà participar.

Tan els que encara no us hi heu apuntat, com els que tradicionalment hi participeu però encara no heu confirmat expressament la vostra participació al Vilamagore d’enguany, teniu 2 maneres per formalitzar la vostra participació:

- Assistint presencialment a l’assemblea d’aquest dissabte i inscriure-us o confirmar la vostra participació a l’àrea escollida.
- Durant aquesta setmana i fins el 29 de setembre inclòs, enviar un e-mail al/la coordinador/a de l’àrea en la que voleu participar indicant nom, cognoms, data de naixement, mòbil vinculat a whatsapp i adreça e-email:

Coral (important especificar en l’assumpte de l’email)
Pilar Donat pilardelfi@hotmail.com

Danses (important especificar en l’assumpte de l’email)
Montse Sagrera montse8178@gmail.com

Espases adults (important especificar en l’assumpte de l’email)
Carol Ruiz espases.vilamagore@gmail.com

Teatre d’animació (important especificar en l’assumpte de l’email)
Maria Isabel Gabarró mariaisabelgabarro@hotmail.com

Logística (important especificar en l’assumpte de l’email)
David Isla islaruiz@gmail.com

Taverna (important especificar en l’assumpte de l’email)
Robert Mateu rmateu1954@gmail.com

Espases infantil - 7 a 11 anys- (important especificar en l’assumpte de l’email)
David Isla espases.vilamagore@gmail.com . L’interval d’edat és l’aconsellable, per casos especials, consultar.

Vestuari (important especificar en l’assumpte de l’email)
Rosa Wennberg rosawg57@gmail.com

Darrera actualització: 24.09.2018 | 15:06