Ahir diumenge 13 de febrer es va celebrar a Barcelona el Campionat de Catalunya Junior de combat de Taekwondo on va assistir L'ACE Vilamajor, juntament amb l'Escola de Taekwondo Hnos. Argudo, amb qui formen equip als esdeveniments i competicions.
Van presentar un equip de 17 competidors, 2 de l'ACEV. Els va anar tant bé, que van quedar primers per equips, és a dir, el millor equip de categoria junior de Catalunya.
Els dos representants, van tenir una presència molt destacada, ja que Toni Martinez va pujar al podi com a tercer classificat i medalla de Bronze, i Gerard Roca va conquerir el primer lloc i medalla d'Or, quedant campió de Catalunya de la seva categoria. D'altra banda, el divendres dia 11 de febrer, es va realitzar un nou examen de canvi de cinturó, on 55 dels alumnes, d'entre 5 i 50 anys, van mostrar els seus avenços als examinadors, Luis Argudo i Javier Argudo, medallista olímpic i campió del món. Moltes felicitats a totes i tots!