El 5 d'octubre es presenta a la Mongia de Vilamajor el nou mapa excursionista del massÃs del Montseny de l'editorial Piolet
El massÃs del Montseny ja té una nova eina per facilitar la seva descoberta als seus visitants. El divendres 5 d'octubre, a les 20h, es presentarà al Punt d'Informació -La Mongia- de Sant Pere de Vilamajor el nou plà nol excursionista de l'editorial Piolet sobre el Montseny. La presentació anirà a cà rrec del seu autor, Pako Crestas.
El mapa és a escala 1:30000 i, a més de tota la informació cartogrà fica bà sica (camins, corriols, fonts, rius, corbes de nivell, masies, coves, ermites, pobles....), també hi trobareu els Senders de Gran i Petit Recorregut (GR i PR), una proposta de 60 excursions i 100 indrets imprescindibles de visitar. El mapa també permet enllaçar via web per descarregar-se fitxes dels indrets i les excursions.