El Govern Municipal assisteix a la reunió de la Comissió de Seguretat de Cà noves i Faldes per tractar sobre l'onada de robatoris a la zona
Â
El passat dissabte 2 d'abril, l'alcaldessa Pamela Isús i els regidors Dolores López i Joan Garcia van assistir a la reunió que es va celebrar al local social de Cà noves convocada per la Comissió de Seguretat de Cà noves i les Faldes del Montseny.
Â
Davant l'onada de robatoris que esta patint la zona, els veïns han engegat una Comissió de Seguretat que està organitzant grups de vigilà ncia veïnal i grups de whattsapp per poder avisar als Mossos d'esquadra i a la Guà rdia municipal, en cas de detectar persones, cotxes o activitats sospitoses per tal d'ajudar a la detenció dels lladres.
Â
L'alcaldessa de Sant Pere de Vilamajor s'ha compromès a iniciar una ronda de contactes amb els alcaldes i alcaldesses dels municipis veïns per tal d'organitzar una reunió amb el conseller de interior de la Generalitat, Jordi Jané, i fer-li arribar les preocupacions i els neguits dels veïns i veïnes i mirar de reforçar la vigilà ncia.
Â
Aquest mateix matÃ, l'alcaldessa ja s'ha posat en contacte amb diversos ajuntaments de la comarca.
Â