L’entitat Espai de Trobada, amb la col•laboració de l’Ampa Escola Torre Roja, l’Ampa Escola Joan Casas, l’Ampa Escola Vilamagore i l’Ampa Institut Vilamajor, comencen avui 24 de febrer tot un seguit de tallers fonamentalment dinà mics, amb molts exercicis prà ctics com el teatre terapèutic, relaxacions, visualitzacions i altres dinà miques de grup per tal de facilitar la prà ctica d’aprendre a ser pares i mares. Aquests tallers s’adrecen principalment a famÃlies amb fills entre els 3 i els 12 anys.
Aquests tallers seran conduits per la Sara Farré, psicòloga i especialista en formació de mares i pares, i tindran lloc en el centre cÃvic Pi Novell de Sant Pere.
La primera sessió que parlarà sobre Intel•ligència emocional tindrà lloc el 24 de febrer de 21.00 a 23.00 h. Per a més informació sobre les diferents sessions poden consultar el document annex.