Noves bústies al barri de Vallserena

Dimecres, 28 de juliol de 2021 a les 00:00

Seguint el propòsit de renovar i millorar els barris de Sant Pere, s'han instal·lat noves bústies al Barri de Vallserena. 

El canvi de bústies es farà a partir del dilluns 4 d’octubre, en aquesta data el servei es farà a les bústies noves i es retiraran les antigues.

Per tal de recollir les claus de les bústies noves, s’ha de seguir el procediment següent:

  1. Demanar cita prèvia a la OAC (Oficina d’Atenció a la Ciutadania) al telèfon

93 845 00 08.

  1. Portar identificació de propietat de la bústia (rebut, domiciliació,...) Es farà la comprovació amb les llistes existents.
  2. En cas de ser un usuari nou, cal portar el DNI i escriptura de propietat.
  3. Omplir la carta de pagament i formulari d’actualització de dades.

Al formulari d’actualització de dades hi farem constar:

  1. Nº de bústia
  2. Nom i cognoms de les persones que poden rebre correu en aquesta bústia
  3. Adreça
  4. Telèfon de contacte

Sempre que es faci un canvi que afecti a les bústies s’ha de comunicar a la persona responsable de correus.

Amb aquesta actualització aconseguirem una millora del servei per a totes les persones residents a Vallserena, des del Govern seguirem treballant per aconseguir un servei porta a porta de correus.

Salutacions.

Regidors de Barris

Toni Carbonell i Joan Garcia

Darrera actualització: 28.07.2021 | 12:05

Imatges