Hemeroteca
l'ACEV aconsegueix un 6 de 7 a Lleida
10/02/2020Diumenge 9 de febrer, s'ha celebrat a LLeida el campionat de combat de Taekwon-do Ciutat de Lleida. L'ACEV ( associació cultural esportiva Vilamajor) a participat aportant 7 competidors a diferents categories, obtenint uns magnífics resultats.
L'Institut Vilamajor presenta el seu projecte educatiu i realitza una jornada de portes obertes
24/02/2020El dilluns 9 de març, a les 17h al local municipal La Fàbrica (C/ Ginebró, 3) es realitzarà la presentació pública del projecte educatiu de l'Institut Vilamajor pel proper curs. Paral·lelament, l'endemà dimarts 10 de març, de les 16:30h a les 18h se celebrarà una jornada de portes obertes al centre educatiu.
L'Escola Torre Roja realitzarà les reunions explicatives de funcionament del centre els dies 10 i 13 de març i la jornada de portes obertes el 19 de març
02/03/2020L'Escola Torre Roja realitzarà les reunions explicatives de funcionament del centre els dies 10 i 13 de març a les 15:15h cadascuna. En aquestes reunions es demana no portar els alumnes.
En canvi, la jornada de portes obertes del dijous 19 de març, es farà una visita a les instal·lacions de 15:15h a 16:15h on sí que hi poden assistir els alumnes.
El 22 de febrer se celebrarà la festa del Carnestoltes a la Fà brica amb animació infantil, concurs de disfresses i xocolatada
17/02/2020El dissabte 22 de febrer de 2020 a les 17:30h celebrarem al local Municipal La Fàbrica – C(Ginebró, 1) de Sant Pere de Vilamajor la festa més esbojarrada de l'any: el Carnestoltes!
Estada de l'ACEV al CAR de Sant Cugat
18/02/2020Ho han tornat a fer
Sembla que a l'ACEV ( Associació Cultural Esportiva Vilamajor) els agrada això de superar-se. Poc a poc van aconseguint fites importants a l'abast de molt pocs.Vols que el teu establiment turÃstic o comerç faci la funció de punt d'informació dels visitants?
19/02/2020L'Oficina Tècnica de Turisme del Consell Comarcal del Vallès Oriental estan promocionant que establiments turísitics i comerços emblemàtics de la comarca esdeveninguin punts d'informació turísitca que puguin complementar als Centres d'Informació, Difusió i Atenció Turística que ja existeixen (com la Mongia), oferint al turista/visitant la possibilitat de ser informat sobre l’oferta turística existent, i acompanyant-lo en la planificació i organització de la seva estada.
Aquells estambliments interessats en esdevenir punts d'informació durant aquest 2020 podeu enviar-nos un correu fins el 23 de febrer a mongia@vilamajor.cat i us inscriurem gratuïtament.
Consulteu programa:
L'Ajuntament celebra un Ple extraordinari el dilluns 24 de febrer del 2020
21/02/2020L'Ajuntament es reunirà per celebrar sessió del Ple extraordinari el proper dilluns 24 de febrer del 2020, a les 12:30 hores, a la Sala Orila de la Rectoria, per tal de tractar el següent ordre del dia:
Subvencions a entitats 2020 de la Diputació de Barcelona. Termini: 12 de març
26/02/2020Us recordem que el proper dijous 12 de març acaba la convocatòria de subvencions a favor d’entitats sense finalitat de lucre en els àmbits de Benestar Social, Igualtat i Ciutadania, Respir i Serveis complementaris a la tutela.
Ja està operativa la nova escala d’accés del pà rquing de l’escola Torre Roja
26/02/2020Des del passat dia 24 ja està operativa l’escala que comunica el pàrquing inferior de l’escola Torre Roja amb el pàrquing superior, per una més ràpida accessibilitat.
Participa a la sessió ciutadana del Pla de Mobilitat del Vallès
26/02/2020En la sessió s’exposarà el document del PEMV, el corresponent Estudi ambiental estratègic i s’informarà del conseqüent procés d’al·legacions.
Les Franqueses del Vallès, 27 de febrer - 18h al Centre d'Art i Noves Tecnologies – Can Font (Passeig del Pedraforca, 22 - Corró d’Avall)
INSCRIU-TE descarrega't el PDF adjunt per accedir al formulari o per correu a info@pemv.catPresentem el resum estadÃstic de les actuacions de la Guà rdia Municipal durant el 2019
27/02/2020Aquesta és l'estadística de les actuacions de la Guàrdia Municipal durant l'any 2019
Comencen les obres de la riera de Vallserena després del temporal Glòria.
28/02/2020Avui divendres 28, es comencen les obres de la riera de Vallserena.
El mes lila de Vilamajor
28/02/2020Aquest mes de març celebrarem el #meslilavilamajor20 un mes ple d'activitats de caire feminista
Material divulgatiu sobre el coronavirus SARS-CoV-2
02/03/2020Per tal que la ciutadania tingui tota la informació i que es pugui traslladar un missatge de serenitat i calma, des de el Departament de Salut ens fan arribar material divulgatiu sobre el coronavirus SARS-CoV-2.
Ja es pot consultar el vÃdeo del Ple municipal del 24 de febrer de 2020
03/03/2020Ja es pot consultar el vídeo de la sessió extraordiària del Ple Municipal del 24 de febrer de 2020 que va tractar els següents punts de l'ordre del dia:
Assemblea General Vilamagore 22 de març del 2020.
06/03/2020El proper diumenge 22 de març primera Assemblea General del Vilamagore 2020
Manifest dia internacional de les dones del 8 de març de 2020
08/03/2020El pròxim dia 8 de març se celebra el Dia Internacional de les Dones. Les dones hem dit prou, i aquest prou no s'esgotarà fins que la igualtat real i efectiva entre dones i homes sigui una realitat, aquí i arreu del món.
Resultats dels pressupostos participatius 2020
09/03/2020L'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor va iniciar el 2 de gener la fase de votació dels Pressupostos Participatius, un procés participatiu innovador vinculat al pressupost municipal mitjançant l’aplicació informàtica Sant Pere de Vilamajor Participa facilitada per la Diputació de Barcelona​.
Tots els vilamajorencs i vilamajorenques empadronats i majors d’edat van poder votar presencialment a la Mongia i electrònicament a través de la plataforma https://decidim-santperedevilamajor.diba.cat/ en quin d’aquests tres projectes volia que es destinessin 40.000 euros del pressupost municipal.
Informació sobre el Coronavirus SARS-CoV-2
11/03/2020El coronavirus és un tipus de virus que circula entre els animals però alguns d’ells també poden afectar a éssers humans i poden causar problemes respiratoris que majoritàriament produeixen simptomatologia lleu. El coronavirus SARS-CoV-2 és un nou tipus de coronavirus que pot afectar les persones i que es va detectar per primera vegada el desembre de 2019 a la ciutat de Wuhan, província de Hubei, a la Xina. Majoritàriament, en un 80% dels casos només produeix símptomes lleus respiratoris.
Decret d'alcaldia sobre l’epidèmia del Coronavirus SARS-CoV-2
12/03/2020RESOLUCIÓ D’ALCALDIA
Arran de l’epidèmia del Coronavirus SARS-CoV-2 i atesa l’activació en fase d’alerta del Pla d’Actuació del PROCICAT per emergències associades a malalties transmissibles de potencial risc, s'ha activat el Pla per reforçar la implementació de mesures amb l'objectiu de contenir el nombre d'afectacions.
En relació amb aquesta situació l’Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor pren tot un seguit de mesures que entren en vigor demà dia 13 de març de 2020:
En conseqüència, com a alcaldessa de Sant Pere de Vilamajor: