Hemeroteca
S’alliberen més de 600 exemplars de tritó del Montseny al seu hà bitat natural
27/05/2024En el marc de les accions previstes per a la recuperació del tritó del Montseny, espècie endèmica en perill crític d’extinció, aquest abril i maig s’han alliberat al seu hàbitat natural 620 exemplars de tritó criats en captivitat. En l’actuació, a més del Parc Natural del Montseny, hi ha participat el Zoo de Barcelona, el Departament d’Acció Climàtica, la Diputació de Barcelona, la Diputació de Girona, el Centre de Recerca i Educació Ambiental de Calafell (CREAC) i el Zoo de Chester.
El Ple Municipal es reunirà en sessió ordinà ria el proper 31 de maig a les 9h
28/05/2024El plenari municipal de Sant Pere de Vilamajor es reunirà en sessió ordinària el proper 31 de maig de 2024 a les 9h a la sala Orila de la Rectoria (Av. Quatre Camins, 1).
Ponència: "La Torre Roja de Vilamajor: passat, present i futur": dijous 13 de juny a les 19h a la Fà brica
04/06/2024El proper dijous 13 de juny a les 19h, al local municipal La Fàbrica, us convidem a la ponència "La Torre Roja de Vilamajor: passat, present i futur", per conèixer tots els secrets que amaga el campanar romànic de l'església de Sant Pere de Vilamajor.
Setmana internacional dels arxius
03/06/2024Sota el lema 'Som present, som històries', els arxius catalans s’uneixen a la celebració de la Setmana Internacional dels Arxius 2024, que té lloc del 3 al 9 de juny.
Obertes les inscripcions a les activitats d'estiu del centre cÃvic El Pi Novell
10/06/2024Ja us podeu inscriure a les activitats d'estiu del centre cívic El Pi Novell al portal web (enllaç). Per a més informació, podeu trucar al 938610016 (centre cívic) o enviar un correu a pinovell@vilamajor.cat
Resultats a les eleccions al Parlament Europeu 2024 a Sant Pere de Vilamajor
10/06/2024Participació: 42,03%. 🔻 (el 2019 va ser del 64,81%)
15 de juny: dia mundial de la presa de consciència sobre l'abús i el matractament a les persones grans
15/06/2024Avui, 15 de juny ens sumem al Dia mundial de la presa de consciència de l’abús i el maltractament envers les persones grans per rebutjar aquesta forma de violència tan oculta i silenciada, i a l’hora poc investigada.
Aquest mes de juliol se celebrarà el cicle de sopars i concerts a la fesca a la Rectoria
07/07/2024El proper mes de juliol, gaudirem amb els sopars i concerts a la fresca al parc de La Rectoria. Podrem escoltar rumba, bossanova, samba, havaneres i versions dels ‘80 i ‘90 en un ambient incomparable.
I abans i després de cada concert, arriba la Lola Van amb la seva DJ Truck per portar-nos una experiència única i exclusiva!
Entrepans, mojitos i barra a càrrec del Futbol Vilamajor
Sopar d'homenatge a la gent gran 2024
11/06/2024Si vius o tens casa a Sant Pere de Vilamajor i tens més de 65 anys, estàs convidat al sopar d’Homenatge a la Gent Gran que se celebrarà el 27 de juny a les 20h a la Pista Poliesportiva de la plaça de l’Ajuntament. Per assistir-hi cal reservar prèviament:
Llistat d'infants admesos i llista d'espera curs 2024-2025 de l'escola bressol El Pit Roig
11/06/2024Ja es pot consultar la llista d'infants admesos i la llista d'espera del curs 2024-2025 de l'escola bressol municipal El Pit Roig de Sant Pere de Vilamajor.
Festa Major 2024 Sant Pere de Vilamajor
23/06/2024"Quan el campanar campaneja, festa és o festa rodeja".
L'equip de govern de Sant Pere de Vilamajor junt amb tot l'equip de treballadors/es de l'Ajuntament us desitgem un bon estiu, envoltats de festes majors, revetlles i concerts a la fresca.
Esperem que gaudiu molt de totes les activitats, espectacles musicals, esdeveniments culturals de les entitats, campionats i esports en aquest meravellós entorn que gaudim plegats.
Hem volgut que tant petits com grans us veieu immersos en un món festiu ple d'espectacles, alhora que hem tornat a donar protagonisme als nostres barris tots els divendres i dissabtes de juliol.
Volem agrair a totes les entitats i/o associacions que ho fan possible.
Bon estiu i feliç Festa Major!
El 22 de juny comença la temporada de la piscina municipal de Can Ram
12/06/2024Del 22 de juny fins el 1 de setembre de 2024, la piscina municipal obrirà les portes de les 10:30 del matí a les 20h del vespre.
Setmana del 26 al 29 de juny: recollida de targetes de contenidors intel·ligents a l'ajuntament
23/06/2024Els veïns que no hagin pogut recollir la tarjeta que obre els contenidors de residus la poden recollir en els següents horaris a l'Ajuntament:
Consulta la localització dels nous punts de reciclatge
15/07/2024En aquest plànol interactiu trobaràs les diferents àrees de punts de reciclatge (bateries de contenidors intel·ligents).
BAN Revetlles 2024
18/06/2024L'Alcaldessa de Sant Pere de Vilamajor, senyora Susanna Martori Rodellas, de conformitat amb allò que disposa l'article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local,
DISPOSO:Sant Pere inaugura la restauració del campanar "La Torre Roja", el campanar romà nic de Vilamajor
03/07/2024El proper 6 de juliol, s'inauguraran les obres de restauració de la Torre Roja de Sant Pere de Vilamajor, el campanar romànic declarat Bé Cultural d'Interès Nacional.
Sant Pere de Vilamajor rep un reconeixement com a administració local capdavantera en l'impuls de la transformació digital
03/07/2024Ahir, 2 de juliol, l'Administració Oberta de Catalunya (AOC) ha premiat l'Ajuntament de Sant Pere de Vilamajor en el TOP 10 en la categoria de 1001 a 5000 habitants en reconeixement a les administracions locals capdavanteres en l'impuls de la transformació digital i el govern obert per millorar la vida de les persones.
Arriben les festes d'estiu dels barris
01/07/2024Després de la festa major, amb els divendres de juliol, arriben les festes d'estiu dels barris.
Consulta les visites que has fet durant els mesos de juny, juliol i agost 2024 a la deixalleria
01/09/2024Ja pots consultar les visites registrades amb la teva targeta a la deixalleria. Només cal que busquis en els documents el teu número de targeta.
- Visites a la deixalleria durant el mes d'agost 2024 (enllaç)
- Visites a la deixalleria durant el mes de juliol 2024 (enllaç).
- Visites a la deixalleria durant el mes de juny 2024 (enllaç).
Menys aigua estancada, menys mosquits
06/07/2024L’estiu és època de mosquits! Les seves picades, a part de ser molestes, poden transmetre malalties. Ajuda’ns a prevenir-ne la proliferació amb aquests consells bàsics! Menys aigua estancada, menys mosquits.